INFONET-468X60-BANNER

Pristupne rampe na Mostu na Adi

09.05.2012. | Beobuild

Radovi na svim prilaznim saobraćajnicama novog mosta preko Ade napreduju predviđenom dinamikom, a segment koji povezuje Požešku ulicu i Hipodrom je otvoren pre nekoliko dana.

Završetkom izgradnje nove veze u okviru denivelisane raskrsnice kod Hipodoma zatvroreno je ovo gradilište posle 3 godine. Ovo ukrštanje je tako dobilo još jedan vijadukt, koji će ovog puta obezbediti direktnu vezu ovog objekta sa Požeškom ulicom. Tako je realizovana glavna veza Banovog brda i novog mosta, a sa tim je praktično otvorena i prva prilazna saobraćajnica za taj pravac. Vozila iz tog pravca će sad imati neometan pristup mostu, što je značajan korak u povezivanju mosta sa infrastrukturom. Most iako je otvoren nije u stanju da prihvati vozila zbog slabe pristupnosti, tako da će iskorišćenost rasti kako se prilazi etapno budu završavali.

Novo otvoreni segment je iste širine kao i Požeška ulica, odnosno dve trake za svaki pravac, što je dobar kapacitet, a već u prvim danima od otvaranja bilo je primetno rasterećenje saobraćaja. Jedini za sada uočljivi problem predstavlja semafor kod Caričinog grada, koji uz novu regulaciju i ukidanje skretanja u levo omogućuje značajno skraćenje crvenog intervala. Očekuje se da bi ovaj semafor mogao biti sinhronizovan nekim od savremenih sistema automatske kontrole po nailasku šinskog vozila čime bi se značajno povećao protok na raskrsnici, ali i na vijaduktu koji vodi put raskrsnice kod hipodroma.

Što se tiče stanja na gradilištu velike Radničke petlje, tamo je završena izgradnja kompletnog kružnog toka na drugom nivou petlje, kao i rampe koja će se sa mosta spuštati ka kružnom toku. Trenutno se izvode radovi na drugom segmentu od ukupno 6 segmenata uzlazne rampe koja će kružni tok povezati sa mostom u pravcu ka Novom Beogradu. U okviru kružnog toka tačnije na strani ka Novom Beogradu građevinski je izvedena noseća konstrukcija lifta koji će povezati treći nivo tj. autobusko stajalište u pravcu ka Novom Beogradu sa donjim nivoom petlje. Trenutno su u izradi i stepenice sa iste strane koje će imati istu funkciju kao i lift. Lift i stepenice će takođe biti izgrađene i sa druge strane kružnog toka tačnije u smeru ka raskrsnici kod hipodroma.

Takođe značajni segmenti petlje Radnička su svakako i dva prelaza preko železničke pruge koji će povezati Radničku ulicu sa Bulevarom vojvode Mišića na mestu sadašnjeg tobogana i podvožnjaka. U toku je izrada stubova u delu kod Gospodarske mehane čija će konstrukcija kada bude završena biti zamena za postojeći podvožnjak.

Na drugoj strani reke, na gradilištu petlje Jurija Gagarina, završen je najveći deo stubova koji će nositi tramvajski koridor. Stubovi buduće kontrukcije koja će nositi šine su najvećim delom završeni celom dužinom bloka na kome se nalazi OTC. U bloku prekoputa OTC-a, pored završenih stubova u toku je postavljanje oplate za betoniranje silaznog segmenta koji će tramvajski koridor spustiti na zemlju. Takođe u tom istom bloku na kome se nalazi parking, stubovi za automobilski saobraćaj se rade paralelno sa obe strane, dok su u delu kod OTC-a završeni samo stubovi bliže železničkom nasipu. Izrada stubova sa druge strane i preostale konstrukcije treba da otpočne uskoro pošto je armatura i mehanizacija već spremna.

Važno je napomenuti da će u sledećim fazama izgradnje biti urađene dve ulazno silazne rampe u zoni ulaza u OTC, koje će omogućiti isključenje vozila u nivou Ulice Antifašističke borbe ka Beogradskoj areni, odnosno dodatno uključenje iz Bulevara Jurija Gagarina. Ovo uključenje je napravljeno kao alternativa nepostojećem prilazu mosta iz Ulice Vladimira Popovića. Od Ulice Antifašističke borbe saobraćajna mostovska konstrukcija nastavlja paralelno sa železnickim nasipom sve do sredine bloka 66, gde će se spustiti na zemlju i nastaviti do raskrsnice sa Ulicom Tošin Bunar.

Povezani tekstovi sa portala Gradjevinarstvo.rs:

 

 

Komentari: 0

TEKSTOVI /iz kategorije/


ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;