INFONET-468X60-BANNER

Vrati paletu, spasi planetu - Novi koncept kompanije Xella

24.05.2022. | Gradjevinarstvo.rs

Tema očuvanja prirodne sredine je dugo prisutna, ali nedovoljno približena pojedincu. Danas, sa rastućom svešću o klimatskim promenama, očuvanje prirodne sredine sve više dobija na značaju.

Palete će biti napravljene tako da se mogu iznova koristiti

Palete će biti napravljene tako da se mogu iznova koristiti (Foto: Xella)

Principi održivosti su jasno definisani i oslanjaju se na 3 glavna segmenta: ekonomiju, društvo i zaštitu životne sredine. Održivost podrazumeva racionalno korišćenje prirodnih resursa na nivou celog društva, paralelno sa održivim razvojem i ekonomskim rastom.

Ograničenost prirodnih resursa neminovno nas podstiče da kao društvo osmislimo i primenimo principe održivog razvoja.

Kompanija Xella Srbija održivost smatra neizostavnim delom svoje korporativne strategije i načinom na koji vidi budućnost. U skladu sa održivim razvojem, proizvodi kompanije Xella su energetski efikasni i prirodni materijali. Sa svojim brendovima Ytong, Silka i Multipor, kompanija neguje održivost proizvoda tokom čitavog životnog ciklusa, počev od sirovina, proizvodnih procesa, do energetske efikasnosti, koja odlikuje objekte građene Xella materijalima.

Nudeći inovativna, sistemska i održiva rešenja za izgradnju i izolaciju, kompanija Xella doprinosi energetskoj efikasnosti objekata i racionalnoj upotrebi energije. Kontinuiranim pomeranjem granica kompanija Xella podstiče građevinski sektor na upotrebu održivih rešenja za gradnju, u susret održivoj budućnosti.

Čineći najnoviji iskorak, kompanija Xella je kreirala koncept pod nazivom "VRATI PALETU, SPASI PLANETU".

Xella poziva građevinske kompanije da nakon upotrebljenih materijala vrate palete

Xella poziva građevinske kompanije da nakon upotrebljenih materijala vrate palete (Foto: Xella)

Proizvodi kompanije Xella su Ytong i Silka blokovi namenjeni gradnji, kao i Multipor termoizolacione ploče, namenjene izolaciji objekata. Zbog svoje prirode, svi navedeni proizvodi se pakuju i dopremaju na drvenim paletama. Kako je očuvanje drveća od izuzetne važnosti za planetu, iz kompanije ističu da će ubuduće njihove palete biti napravljene tako da se mogu iznova koristiti. Kompanija Xella poziva građevinski sektor, posebno velike investitore i distributere, da nakon upotrebljenih Xella materijala, vrate palete i na taj način učestvuju u stvaranju održive budućnosti.

- Kompanija Xella je na tržištu prisutna sa svojim jedinstvenim sistemom za održivu gradnju. Nastojali smo da dodatno doprinesemo održivom razvoju i upravo zato je nastao koncept "VRATI PALETU, SPASI PLANETU". Koncept je najpre namenjen velikim investitorima, gradilištima i distributerima, za koje smo osmislili adekvatne podsticaje, izjavio je Stevan Đukić, Country Sales Manager kompanije Xella Srbija.

- Uporedo sa konceptom "VRATI PALETU, SPASI PLANETU", želim da istaknem da je i folija u koju su upakovani naši proizvodi u potpunosti biorazgradiva, te je ovim korakom kompletno pakovanje naših proizvoda postalo u potpunosti održivo, naveo je Stevan Đukić.

- U narednim fazama cilj nam je da proširimo koncept i dopremo do svakog pojedinca koji koristi naše materijale u gradnji, nadogradnji ili renoviranju. Samo na nivou društva možemo kreirati održivu budućnost, na koju ukazuje kompanija Xella, jer brinemo o budućim generacijama, dodao je.

Xella Srbija je deo međunarodne nemačke kompanije Xella Group, koja posluje u Srbiji više od 15 godina. Sa 92 pogona u 20 zemalja i organizovanom prodajom u više od 25 zemalja, Xella je jedan od svetskih lidera u građevinskoj industriji.

Xella proizvodi su napravljeni od prirodnih sirovina i stoga su održivi u svojoj primeni. Kao rezultat toga, daju važan doprinos izgradnji visokokvalitetnih i energetski efikasnih objekata, a time i zaštiti životne sredine i resursa.

U 2020. renomirana agencija za ocenjivanje održivosti Sustainalytics ocenila je Xella Group kao najbolju u industriji po pitanju ESG (ekološki, društveno i upravljački). Kupci kompanije Xella se mogu osloniti na snažne brendove, inovativne i održive proizvode, kao i na izvanredne usluge.

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


VESTI /iz kategorije/


AUSTROTHERM-300X250-BANNER
REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;