Komentari 727



Darko 21.06.2017 09:15:23

Da li se postojeći most može premestiti na Dunav da povezuje Bačku Palanku i Neštin?

Franc Roškar 19.06.2017 20:00:31

Več nekoliko godina pratim skupu izgradnju autoputeva u Srbiji i gotovo NEPRIMENLJIVOST mineralnih materiala iz brojnih šljunčanih polja. Za gradnju puteva i proizvodnju betona koriste se u Srbiji uglavnom materijale iz kamenoloma i rečnih korita, koje treba voziti kamionima na dosta odaljene lokacije. Eksploatacija aluvijalnog nanosa (šljunka i peska), kojeg ima dovoljno širom zemlje, jako se malo koristi, jer u Srbiji nema preduzeća, koja bi vadila šljunak legalno sa koncesijom i plačala davanja prema državi. Zastupam nemačkog proizvođača plutajućih bagera Fiebig (možete me nači u portalu Građevinarstvo) i u svim zemljama oko Srbije prodao sam više plutajućih bagera za eksploataciju šljunka i peska ali u Srbiji nijedan. Plutajući bageri jeftino kopaju šljunak u određenim legalnim šljunkarama, nemaju negativan utjecaj na okoliš a šljunkare se po završenoj eksploataciji mogu rekultivirati. Da se koriste plutajući bageri i u Srbiji, koštali bi srpski putevi puno manje. Franc Roškar

Šumadinac 14.06.2017 16:07:29

Prognoziram da će se u priču uskoro umešati Rijčko-Splitski lobi, i da će ako ne bude stopiran ovaj korididor, onda makar pomeren na pravac Grčka-Bugraska-Rumunija-Madjarska. Srbiji će ostati da otplaćuje višedecenijske kredite za pravac Subotica-Beograd koji će voditi nikuda.

Dr Miggyy 13.06.2017 18:21:10

Pre par godina, pod dirigentskom palicom Spaskovskog, zamenjeni su stubovi u ulici Moše Pijade, ugrađeni novi sa svetlom koje skoro i da se ne vidi, a sve je urađeno energetske efikasnosti radi (a one druge, kriminalne efikasnosti nije pominjana). Sada biće uvedena štedljiva LED sijalična rasveta. Ovo sve kada se stavi u matematici sa svim uloženim parama i ugradnjom nosilaca funkcija, željena efikasnost biće ostvarena, al’ za sto narednih godina?!

Nikola 11.06.2017 17:01:04

Поред стазе су били широки дрвени ивичњаци који су служили да се по њима трчи када је блатњаво (већи део године) и када је лед. Нови уски камени ивичњаци чине стазу неупотребљивом у таквим условима. Када је време лепо, стаза свеједно не може да се користи због гужве шетача са колицима и псима на повотцима. Испада да се трим стаза не реконструише већ укида !!!

Dragana 10.06.2017 07:38:59

A kako se betonski putevi ponasaju tokom zimskog odrzavanja? Posipanje soli i sl?

Lepa 23.05.2017 10:28:38

Da li grad ruši samo nelegalne objekte koji njemu odgovaraju (tzv. javne površine) ili će početi da ruši i bespravno sagrađene objekte na tuđim privatnim parcelama?

Ivan 21.05.2017 13:41:58

kolika je cena poliuetrerenske pene i kolko je potrebno za krovnu povrsinu od 120m2debljine 12cm

Nikola Beton 20.05.2017 12:47:42

Lepo bi bilo da je ovo sto stoji u naslovu istina, ali nije bas tako... Radovi teku ali je jos uvek daleko 10% zavrsenog, izvinjavam se autoru texta. P.S. Obilaznica oko Beograda zapoceta je 1998 godine kada sam ja isao u VIII razred osnovne skole. Na danasnji dan, kada moje mladje dete ide VIII razred osnovne skole, radovi jos uvek traju i traju i traju.Moja procena je da je zavrseno 70% obilaznice i da je na tom zavrsenom delu poginulo 30-ak vozaca jer su deonice pustane nasumicno, od izbora do izbora a da nisu bile privedene nameni. Sve ovo pise, tada deckic a sada odrastao covek koji zivi pored same obilaznice i kome nisu potrebni mediji da bi pratio radove na istoj... 20km za 20godina- JOJ tuzna Srbijo JOJ...Radovi su u toku

Nikolina 19.05.2017 22:11:22

Molila bih vas cijenu lifta za jednu osobu do drugog sprata stambene petokatnice zdrade. Hvala.

Faruk 23.04.2017 23:40:24

Molim vas recite mi kolika je cjena, unutrašnja ugrad, povoršina 1.2m x 1.2m, nova kuča, p+2 sprata.

vladimir 18.04.2017 14:06:08

jel se to planira da most bude nastavak Mirjevskog bulevara?
ako jeste, sta sa fabrikom hartije?

mujo 13.04.2017 08:35:35

Kada cemo mi da napravimo takav lift.

Mirjana 06.04.2017 16:42:42

Postovani gospodine Kovacevic, slazem sa vama i molila bih vas da pokrenete stvari sa mrtve tacke, jer vi to mozete, a gradjani ce se sigurno pridruziti u velikom broju. Ovaj vas clanak trebalo bi da izadje u nekom dnevnom casopisu, pa na facebook, jer izgleda da svi iz struke cute. Hvala, pozdrav.

Bojan 06.04.2017 08:37:00

I treba da kosta kad ste dozvolili direktorima da kradu, radim u gradjevinskoj firmi, jedva 35000 da mogu da izadjem, i to jos dva meseca kasni, a milionski poslovi se okrecu. Sramota.

Ovdašnji 23.03.2017 14:28:01

Odgovor Muji: Da problem odmah personalizujemo: To je zbog dvojca Nemanja: 1. Nemanja Notre Dame-a, 2. Nemanja novca

mujo 20.03.2017 08:30:41

Zasto mi ne napravimo tako nesto.

Ognjen 16.03.2017 13:33:57

Poštovani,
nisu roditelji krivci. Oni su u pravu. Za kolike nadnice rade svi ti radnici a u kakvim uslovima. Rade po suncu, po kiši, po hladnoći, snegu,.... a za uzvrat prime minimalac ili nešto više a sa čim jedva mogu da prežive i zašto da se školiju za tu vrstu posla?

Vlada 13.03.2017 18:26:00

Kada se ne zurim, najednostavnije mi je preko Kragujevca,Topole i Mladenovca minimalna potrosnja. A putujem iz Aleksandrovca Zupskog

Monika 10.03.2017 10:01:04

Strasno! Svi su mogli u vazduh da odu.

ISTAKNUTE FIRME /slučajan izbor/


Anketa

Da li će projekat "Beograd na vodi" značajno pokrenuti građevinarstvo u Srbiji?
Darko 21.06.2017.
Da li se postojeći most može premestiti na ...
Franc Roškar 19.06.2017.
Več nekoliko godina pratim skupu izgradnju ...
Šumadinac 14.06.2017.
Prognoziram da će se u priču uskoro umešati...
Dr Miggyy 13.06.2017.
Pre par godina, pod dirigentskom palicom Sp...
Nikola 11.06.2017.
Поред стазе су били широки дрвени ивичњаци ...