Posle akva parka, zoo vrta i Muzeja voštanih figura, Jagodina će dobiti mesto za šoping i zabavu cele porodice. U najlepšem delu tog pomoravskog grada, u okviru sportsko - turističkog kompleksa Potok - Đurđevo brdo, u martu 2013. godine biće otvoren "Vivo shopping Park" vredan 15 miliona evra.
Na placu od 25.000m2 biće smešten objekat površine 10.000m2 u kome će se nalaziti 33 maloprodajna objekta i 360 parking mesta.
Jagodinski šoping centar će ponuditi širok asortiman proizvoda najpoznatijih svetskih brendova. Kupci će moći da nađu veliki izbor odeće, obuće, opreme za bebe, dečije garderobe i igračaka, sportskih artikala, nameštaja i kućnih potrepština, tehnike i bele tehnike, sitnih kućnih i IT aparata, kozmetike i drugih raznih proizvoda. Neizostavni deo će svakako činiti i supermarket najvećeg trgovinskog lanca u Srbiji i regionu, menjačnica, bankomati, trafika, knjižara, poslastičarnica, restoran, kafić, uz letnju baštu sa bioskopom, dečijim igralištem na platou i klizalištem u zimskom periodu.
- Pružićemo posetiocima našeg šoping parka svetske brendove na jednom mestu sa najboljim odnosima cene i kvaliteta. Svojim sadržajima, kao i širinom i kvalitetom ponude, to će biti zanimljivo i opuštajuće mesto za kupovinu i zabavu, organizovano tako da se cela porodica oseća sigurno i rasterećeno uz kvalitetno provedeno vreme – kaže mr Pavle Andrić, direktor kompanije.
Prema podacima Turističke organizacije Jagodine o broju turista koji posete lokaciju na kojoj će biti "retail" park, kao i uz stanovništvo Jagodine i okoline, očekuje se da će "Vivo shopping Park" godišnje privlačiti oko četiri miliona kupaca.
Investitori najavljuju "Vivo shopping Park" kao najveći poduhvat u Jagodini u protekle dve decenije i jedna od najvećih domaćih investicija u centralnoj Srbiji. U projekat, koji će obezbediti 400 novih radnih mesta, biće uloženo 15 miliona evra.
- Ponosni smo na činjenicu da će naš šoping centar savremenom i kvalitetnom ponudom i novim radnim mestima pomoći da se popularizuje i revitalizacije regija. Osim po vrsti maloprodajnih objekata, "Vivo shopping Park" se od "retail" parkova za kakve znamo do sada, razlikuje i po izuzetnom kvalitetu gradnje, kao i pratećim zabavnim aktivnostima koje će biti organizovane na nedeljnom nivou – kažu iz firme "Vivo shopping Park".
"Vivo shopping Park" je u potpunosti domaća investicija istoimene kompanije, čiji su vlasnici mr Pavle Andrić (u većinskom procentu od 90%) i Dejan Stanarčević (10%), preko kompanije "NPA Smart Group".
Objekat sa pratećim celinama je sinergisan u jedinstvenu arhitektonsku celinu, koju odlikuju funkcionalnost, laka dostupnost i preglednost, kao i poštovanje svih najstrožih i najsavremenijih svetskih standarda gradnje u pogledu kvaliteta ugrađene opreme i materijala, energetske efikasnosti, ekologije, sigurnosti i zaštite od požara.
Sada su u toku pripremni radovi na ograđivanju gradilišta i postavljanja gradilišne infrastrukture. Plan je da kompletan "retail" park bude završen do kraja marta 2013. godine. Na izgradnji će, na direktan ili indirektan način, biti angažovano oko hiljadu zaposlenih, pre svega iz domaćih građevinskih kompanija.
Izdavanje poslovnog prostora povereno je kompanijama "EFG Property Services" i "Danos Group", dok će poslove projekt menadžmenta, koordinacije i nadzora raditi kompanija "CRE International".
Povezane vesti: