INFONET-468X60-BANNER

Preko pola sveta do Save - Stižu delovi za izgradnju glavnog raspona mosta preko Ade dužine 376 metara

16.02.2011. | Dnevnik

U Beograd je do sada stiglo desetak kargo i kontejnerskih brodova sa delovima za sklapanje mosta na Adi Ciganliji. Delovi su transportovani od kineske luke Tijanđin do Roterdama i Hamburga, a potom Dunavom do Beograda.

Kako se saznaje u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište, izrada elemenata u kineskoj fabrici završena je u potpunosti te da su na putu još dva broda koja bi trebalo da stignu u Beograd krajem marta.

- Za kontejnerske brodove potrebno je oko šest nedelja do luke u Hamburgu i još tri dana kamionom do Beograda. Za kargo isporuku bilo je potrebno oko tri meseca do luke u Roterdamu, a zatim još dve sedmice preko reka Rajne i Dunava do Beograda - kaže Nenad Bajić iz Direkcije Beograda.

Prema njegovim rečima, na mostu preko Save, na špicu Ade Ciganlije u toku je gradnja glavnog raspona od čelika koji bi trebalo da bude dugačak 376 metara.

- Kompletan glavni raspon, sa svim dodatnim čeličnim elementima težak je oko osam hiljada tona. Čelični elementi se dopremaju iz Kine, a njihova predmontaža odvija se na samom gradilištu na Maloj adi - objašnjava Bajić.

Osim čelika iz Kine, iz Japana stižu i kosi kablovi. Reč je o 20 kablova, dužine od 96 do 373 metra.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;