Nakon sumiranja rezultata u 2008. godini, Metalka Majur je objavila da je i u prethodnoj poslovnoj godini zabeležila rast poslovanja i prodaje.
Prodaja na tržištu Srbije u 2008. bila je za oko 5% veća nego u 2007. godini, dok je izvoz veći za 12%. Posebno treba istaći veliki rast na tržištu Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore, gde Metalka Majur ima lidersku poziciju koju je u prošlog godini dodatno ojačala.
U prošloj godini Metalka Majur započela je izvoz na 4 nova izvozna tržišta (Kazahstan, Letonija, Češka i Island), a obnovljen je i izvoz u Rusiju i Švedsku. Trenutno su, pored tržišta Srbije, proizvodi Metalke Majur prisutni na 17 evropskih tržišta.
Dobri rezultati
Istraživanje tržišta elektro galanterije sprovedeno je tokom 2008. godine od strane nezavisne agencije, a rezultati pokazuju da Metalka Majur u ovoj oblasti i dalje ima jaku lidersku poziciju, i znatno veći procenat tržišnog učešća od ostalih proizvođača.