Novo brendiranje Henkelovih adhezivnih tehnologija na industrijskim tržištima

28.02.2013. | Gradjevinarstvo.rs

Henkel će predstaviti novi pristup brendiranju kada je u pitanju poslovanje sa industrijskim adhezivima. Portfolio brenda kompanije značajno se uvećao tokom poslednjih decenija i omogućio je Henkelu da postane globalni lider na tržištu adheziva, zaptivnih masa i prozvoda za obradu površina. Kako bi portfolio brenda bio pregledniji, Henkel će regrupisati svoje industrijsko poslovanje kada su u pitanju adhezivi tehnologije pod pet brendova, a svaki od njih predstavljaće grupu sa određenim tehnologijama i primenom.

Pored organskog rasta, Henkel je tokom poslednjih godina realizovao brojne akvizicije i nastavio da nudi svojim kupcima proizvode vrhunskog kvaliteta. Budući da je zadržan veliki broj imena proizvoda i brendova, ponuda industrijskih adheziva je postala veoma komplikovana što je potvrdilo i nedavno istraživanje sprovodeno među kupcima.  

Iz tog razloga, u Henkelu su odlučili da predstave novi način brendiranja kojim će portfolio kompanije biti razvrstan u pet brendova. Svi proizvodi biće regrupisani u pet kategorija, dok će svaka od njih predstavljati grupu sa određenim tehnologijama:

  • Henkelov LOCTITE® je proveren izbor za projektna rešenja lepljenja, zaptivanja i premazivanja visokih performansi;
  • Henkelovi BONDERITE® proizvodi predstavljaju Henkelova rešenja za tretman metalnih površina koja našim kupcima daju prednost u proizvodnom procesu u odnosu na konkurenciju;
  • Henkelov TECHNOMELT® je vodeći proizvod među termotopivim  lepkovima koji daje najbolje rezultate u procesima aplikacije i proizvodnje;
  • Henkelov TEROSON® je vodeći brend za spajanje, zaptivanje, prevlačenje i ojačavanje karoserije vozila prilikom njegove popravke i održavanja (VRM);
  • Henkel’s AQUENCE® je inovativan, održivi lepak na bazi vode.

“Kao svetski lider u industriji lepkova, zaptivača i tehnologija za obradu površina, posvećeni smo stvaranju širokog izbora naših proizvoda i tehnogija koji će biti pristupačni i razumljivi našim potrošačima,“ rekao je Žan-Dirk Auris, direktor Henkelove industrije lepkova. „Pored toga, nova struktura omogućiće Henkelu da u budućnosti brže pruža potrebne usluge i tehnološka rešenja našim klijentima.“

Henkel, sa vodećim brendovima i tehnologijama, posluje širom sveta u tri oblasti: Detergenti i kućna hemija, Beauty Care i Adhezivi  Tehnologije. Kompanija Henkel osnovana je 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, sa poznatim brendovima kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zapošljava oko 47.000 ljudi, a u fiskalnoj 2011. godini ostvario je prodaju od 15,61 milijardi evra i operativni profit od 2,03 milijarde evra. Henkelove prioritetne akcije su izlistane u nemačkom indeksu DAX.

 

 
Share |

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


Anketa

Da li će projekat "Beograd na vodi" značajno pokrenuti građevinarstvo u Srbiji?
Ovdašnji 23.03.2017.
Odgovor Muji: Da problem odmah personalizu...
mujo 20.03.2017.
Zasto mi ne napravimo tako nesto.
Ognjen 16.03.2017.
Poštovani,
nisu roditelji krivci. Oni ...
Vlada 13.03.2017.
Kada se ne zurim, najednostavnije mi je pre...
Monika 10.03.2017.
Strasno! Svi su mogli u vazduh da odu.