Novo brendiranje Henkelovih adhezivnih tehnologija na industrijskim tržištima

28.02.2013. | Gradjevinarstvo.rs

Henkel će predstaviti novi pristup brendiranju kada je u pitanju poslovanje sa industrijskim adhezivima. Portfolio brenda kompanije značajno se uvećao tokom poslednjih decenija i omogućio je Henkelu da postane globalni lider na tržištu adheziva, zaptivnih masa i prozvoda za obradu površina. Kako bi portfolio brenda bio pregledniji, Henkel će regrupisati svoje industrijsko poslovanje kada su u pitanju adhezivi tehnologije pod pet brendova, a svaki od njih predstavljaće grupu sa određenim tehnologijama i primenom.

Pored organskog rasta, Henkel je tokom poslednjih godina realizovao brojne akvizicije i nastavio da nudi svojim kupcima proizvode vrhunskog kvaliteta. Budući da je zadržan veliki broj imena proizvoda i brendova, ponuda industrijskih adheziva je postala veoma komplikovana što je potvrdilo i nedavno istraživanje sprovodeno među kupcima.  

Iz tog razloga, u Henkelu su odlučili da predstave novi način brendiranja kojim će portfolio kompanije biti razvrstan u pet brendova. Svi proizvodi biće regrupisani u pet kategorija, dok će svaka od njih predstavljati grupu sa određenim tehnologijama:

  • Henkelov LOCTITE® je proveren izbor za projektna rešenja lepljenja, zaptivanja i premazivanja visokih performansi;
  • Henkelovi BONDERITE® proizvodi predstavljaju Henkelova rešenja za tretman metalnih površina koja našim kupcima daju prednost u proizvodnom procesu u odnosu na konkurenciju;
  • Henkelov TECHNOMELT® je vodeći proizvod među termotopivim  lepkovima koji daje najbolje rezultate u procesima aplikacije i proizvodnje;
  • Henkelov TEROSON® je vodeći brend za spajanje, zaptivanje, prevlačenje i ojačavanje karoserije vozila prilikom njegove popravke i održavanja (VRM);
  • Henkel’s AQUENCE® je inovativan, održivi lepak na bazi vode.

“Kao svetski lider u industriji lepkova, zaptivača i tehnologija za obradu površina, posvećeni smo stvaranju širokog izbora naših proizvoda i tehnogija koji će biti pristupačni i razumljivi našim potrošačima,“ rekao je Žan-Dirk Auris, direktor Henkelove industrije lepkova. „Pored toga, nova struktura omogućiće Henkelu da u budućnosti brže pruža potrebne usluge i tehnološka rešenja našim klijentima.“

Henkel, sa vodećim brendovima i tehnologijama, posluje širom sveta u tri oblasti: Detergenti i kućna hemija, Beauty Care i Adhezivi  Tehnologije. Kompanija Henkel osnovana je 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, sa poznatim brendovima kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zapošljava oko 47.000 ljudi, a u fiskalnoj 2011. godini ostvario je prodaju od 15,61 milijardi evra i operativni profit od 2,03 milijarde evra. Henkelove prioritetne akcije su izlistane u nemačkom indeksu DAX.

 

 
Share |

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
Darko 05.12.2017.
Proceduru treba pojednostaviti. Još bolje a...
Šumadinac 22.11.2017.
I na slici majstor koji tera popreko autobu...
Шумадинац 10.11.2017.
Олакшано издавање грађ. дозвола и уређени к...
Шумадинац 10.11.2017.
Ово није могло да се дефинише пре ИКЕА-е, и...
Dusko 08.11.2017.
Moja firma se bavi termoizolacijom i sa pur...