INFONET-468X60-BANNER

Lansirana nova kampanja "Zaslužujem ROCKWOOL dom"

06.09.2023. | Gradjevinarstvo.rs

Kompanija ROCKWOOL nedavno je pokrenula novi mikrosajt "Zaslužujem ROCKWOOL dom" sa ciljem da zadovolji najnovije trendove u marketingu i privuče nove potencijalne kupce. Ovakve mikrosajtove kompanija je otvorila i u drugim zemljama regiona.

kamena vuna

Kamena vuna (Foto: Rockwool)

Na ovom projektu rađeno je oko godinu dana, a stranice su uređene po principu "mobile first" jer je statistika pokazala da u našem regionu najveći broj pregleda dolazi sa mobilnih uređaja. Čak 80-90% pregleda stiže sa telefona i tableta, dok je u drugim zemljama u kojima ROCKWOOL posluje taj procenat znatno niži. Kompanija je zato prilagodila pristup potrebama lokalnih kupaca.

Iako se najbolji utisak stiče otvaranjem stranice zasluzujemrockwooldom.rs na mobilnom uređaju, ona je dostupna i potpuno funkcionalna i u desktop verziji.

ROCKWOOL se dizajnom potrudio da olakša korake koje potencijalni kupci treba da prođu kako bi stupili u kontakt sa distributerima ove kompanije, pa su stranice jednostavne, sadrže manje teksta, više informacija o prednostima kamene vune, kao i video sadržaja.

Ako imate projekat i želite da saznate šta vam je sve potrebno od izolacionih materijala, možete zatražiti informativnu ponudu. ROCKWOOL nastavlja da prati trendove i potrebe tržišta, kako bi vam pružio najbolje moguće proizvode i rešenja za izolaciju svih vrsta objekata.

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


VESTI /iz kategorije/


AUSTROTHERM-300X250-BANNER
REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;