INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Beograd: Pri kraju prvi magistralni prsten, uskoro gradnja tunela

25.07.2013. | Novosti

Na pristupnim saobraćajnicama najskupljeg mosta u Beogradu, onog koji spaja Banovo brdo i Novi Beograd, majstori svakodnevno rade. Sa čukaričke strane, na petlji Radnička, trenutno postavljaju nosač trećeg segmenta mosta preko Topčiderske reke, dok su na novobeogradskoj betonirali noseće konstrukcije u Ulici Jurija Gagarina.

Ovo su sve radovi u okviru prve faze izgradnje unutrašnjeg magistralnog poluprstena (UMP), koji će prema najavama iz gradske uprave, biti završeni do kraja godine, ali već je počelo prikupljanje neophodne dokumentacije za sledeću – bušenje Topčiderskog brda i izgradnju tunela.

U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju kažu da se prema planskoj i projektnoj dokumentaciji, prva faza proteže od Ulice Tošin bunar do petlje Hipodrom, a sledeća podrazumeva tunelsku deonicu do Autokomande.

- Nastavak izgradnje može da se očekuje posle usvajanje odgovarajućeg planskog dokumenta i pribavljanje građevinske dozvole, a u skladu sa raspoloživim finansijskim sredstvima – dodaju u Direkciji. - Idejnim projektom je predviđen ulaz u tunel na poziciji petlje Hipodrom, raskrsnica Požeške ulice i Bulevara vojvode Mišića. Nije potrebno veće rešavanje imovinsko-pravnih odnosa, s obzirom na to da je probijanje tunela najvećim delom planirano u okviru javnih površina.

S obzirom na to da je Topčiderski park jedno od najznačajnijih kulturno-istorijskih mesta u Beogradu, postavlja se pitanje njegove zaštite. Ipak, u Direkciji objašnjavaju da se prilikom izrade planske i tehničke dokumentacije pribavljaju saglasnosti odgovarajućih institucija i službi zaduženih za poslove zaštite životne sredine, kulturno-istorijskog nasleđa i spomenika kulture. I ističu da su do sada, tokom pripreme i izvođenja radova u prvoj fazi UMP, dobijene neophodne saglasnosti, a isto sledi i u narednim fazama.

Petlja Hipodrom (ni)je problem

U sklopu UMP je i petlja Hipodrom. Pojedini sugrađani su se žalili da na ovoj saobraćajnici nisu fizički razdvojeni smerovi razdelnom ogradom i da je na tom potezu vožnja nebezbedna. Međutim u Direkciji kažu da je petlja projektovana u tri faze i u svemu je izvedena prema usvojenoj i odobrenoj tehničkoj dokumentaciji.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;