Poslujući u ekonomskom okruženju punom izazova, "Henkel" je u fiskalnoj 2011. godini povećao prodaju na 15,61 milijardu evra, što predstavlja rast od 3,4% u poređenju sa prethodnom godinom. Nakon korekcije jednokratnih dobiti, jednokratnih troškova i troškova restrukturiranja, korigovani operativni profit je povećan za 9%, sa 1,86 milijarde evra na 2,03 milijarde evra, zahvaljujući doprinosu sva tri poslovna sektora. Uprkos povećanju cena sirovina i ambalaže, korigovani prihod od prodaje (EBIT marža) je povećan za 0,7 procentnih poena, sa 12,3% na 13%, što je u skladu sa postavljenim "Henkelovim" smernicama, saopštila je komapnija "Henkel".
- Protekla 2011. godina bila je još jedna veoma uspešna godina za "Henkel". Uprkos velikim izazovima u promenljivom ekonomskom okruženju, u potpunosti smo ispunili svoje ambiciozne ciljeve, a neke od njih smo čak i premašili. Prodaja i profit su veći nego ikada. Značajan faktor koji je doprineo "Henkelovim" uspešnim rezultatima je dalje širenje na tržištima u razvoju, gde smo ponovo zabeleželi dvocifreni rast. Postigli smo značajan napredak u 2011. godini i time postavili čvrste osnove za budućnost "Henkela". Shodno tome, snažno verujemo da ćemo ispuniti i ciljeve postavljene za fiskalnu 2012. – rekao je izvršni direktor "Henkela", Kasper Roršted.
Prodaja Henkel CEE u Istočnoj Evropi je povećana za 6,2% na 2,81 milijarde evra. Organski rast prodaje u ovom regionu iznosio je impresivnih 10,3%, što je pre svega rezultat rada kompanije u Turskoj i sektora Adhezivi Tehnologije u Rusiji. Računajući u lokalnoj valuti najveća stopa rasta zabeležena je u Ukrajini (12,5%), Rusiji (11%), Srbiji (8%) i Turskoj (19%).