INFONET-468X60-BANNER

Nibens group: Ispoštovaćemo rok ako nam omoguće da radimo

28.06.2011. | Biznis novine

Direktor Preduzeća za puteve Niš, koji takođe rukovodi Nibens grupom, Milutin Gašević rekao je kako je 5 najvećih poverilaca, banaka, odblokiralo račune tim preduzećima u petak, a preostalih 9 trebalo bi to da učini danas. "Banke imaju večeras sastanak, a ja ću se sutra sastati sa njima i saznati šta su odlučile", rekao je juče (27.6) Gašević.

Novi čelnik Nibens grupe istakao je da će, ukoliko sa bankama i dobavljačima do polovine ove sedmice bude dogovoren reprogram duga i obezbeđeni energenti, preduzeća nastaviti sa gradnjom autoputa i završiti do 20. jula deonicu od Novog Sada do Horgoša. "Mi imamo ljude i svu mehanizaciju i mogli bi veoma brzo da se organizujemo. Potrebni su nam samo energenti i odmah bi moglo da počne da se radi", dodao je Gašević.

Na izgradnji autoputa od Horgoša do Novog Sada u 2009. su završene dve deonice po 10km: Bikovo - Žednik od 28. do 38. km od mađarske granice i Sirig - Novi Sad od 98. do 108. km.

Uz reprogram duga trebalo bi da bude dogovoren sa bankama i dobavljačima i kredit od 300 miliona dinara za zarade i nabavku materijala za nastavak započetih radova.

U Koridorima Srbije rečeno je da su raniji protesti poljoprivrednika i putara usporili radove na delu od Horgoša do Novog Sada, ali i da veruju da taj rok neće biti probijen ako se pojača angažovanje ostalih članova konzorcijuma koji grade autoput na tom delu Koridora 10 kroz Srbiju.

U Koridorima Srbije kažu da poslove organizuju tako da problem sa Nibens grupom što manje utiče na dinamiku radova i ugovorima utvrđene rokove. Na trasi Koridora 10 od Horgoša do Novog Sada, prema podacima tog preduzeća, na 47km od Subotice prema Novom Sadu obavljaju se redovni radovi predviđeni dinamičkim planom, kao i da građevinsko preduzeće Planum, koje nije deo Nibens grupe, postavlja drugi sloj asfalta.

Od 13km prema Novom Sadu nastavlja se izrada završnog, trećeg sloja asfalta, a u toku su betonski radovi na naplatnoj rampi koja se nalazi na 7. km od Horgoša i biće nastavljena elektroradovima kako bi na njoj bila postavljena rasveta. Tamo gde je prethodno urađen završni sloj asfalta ovih dana se vrše pripreme za postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije, obavlja uređenje putnog pojasa, postavljalja zaštitna ograda, odvodni kanali i obavljaju drugi radovi.

Pravovremena isporuka bitumena omogućava da se dnevno asfaltira završnim slojem asfalta oko 2km trase pune širine, a ugrađuje se više od 2.000 tona asfalta dnevno. Tri sloja asfalta su postavljena na više od 15km, a dva sloja asfalta na više od 60km trase.
Izgradnja nadvožnjaka i mostova je takođe u završnoj fazi duž cele trase.

Što se tiče Ipsilon kraka (dela svernog kraka Koridora 10), od Subotice do Kelebije u dužini od 24km, održavanje javnog tendera za izmeštanje domaćih dalekovoda zakazano je za 30. jun.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;