Predsednica Vlade Ana Brnabić razgovarala je sa rukovodstvom Sekretarijata za legalizaciju Grada Beograda o mogućnosti efikasnijeg rada ovog sekretarijata. Tom prilikom oni su razgovarali o uvođenju elektronske evidencije podnetih zahteva i elektronskog uvida građana u svoje predmete.
Sekretarijat za legalizaciju Grada Beograda raspolaže sa 12 skenera i tri čitača kartica sa elektronskim potpisom, koji će omogućiti da se rešenja o ozakonjenju šalju ka katastru elektronskim putem, čime se znatno skraćuje vreme neophodno za okončanje procesa legalizacije objekata.
Kako se navodi u saopštenju vladine Kancelarija za saradnju sa medijima, na sastanku je dogovoreno da se u što skorijem periodu izradi elektronska evidencija svih podnetih zahteva, koja će građanima omogućiti da u svakom trenutku mogu proveriti status svog predmeta putem interneta.
Ilustracija (www.pixabay.com)
Premijerka Brnabić je naglasila važnost nastavljanja dobre prakse elektronske uprave, koja je širom Srbije dala odlične rezultate i povećala efikasnost i transparentnost javne uprave.
S obzirom na to da u Beogradu postoji najveći broj objekata u Srbiji koji čekaju na legalizaciju, usaglašeno je da se sa ovom elektronskom evidencijom krene upravo od glavnog grada, nakon čega će ovaj elektronski sistem biti dostupan i u ostalim jedinicama lokalnih samouprava.
Ovo će biti samo jedan od mnogih koraka koji su u prethodnih nekoliko godina učinjeni kako bi se kreirala savremena elektronska uprava koja je u potpunosti u službi građana, navedeno je u saopštenju.