INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

4 razloga zašto je važno odabrati pravi kancelarijski nameštaj

05.09.2022. | Gradjevinarstvo.rs

Kancelarijski prostor

Sve što radite u vašem poslovnom prostoru ima veliki uticaj. Od boje zidova do rasporeda sedenja, rasvete, sve zajedno u tom prostoru pravi razliku. Stoga, kada se govori o kancelarijskom nameštaju, i uticaj koji će imati na zaposlene u radnom prostoru, mora biti pažljivo razmotren. Detaljnije je objašnjeno u nastavku teksta zašto je posedovanje pravog kancelarijskog nameštaja toliko važno.

1. Povećava produktivnost zaposlenih

Kancelarijski nameštaj

Možda niste o tome do sada razmišljali međutim pravi kancelarijski nameštaj povećava produktivnost na radnom mestu. Odabirom kreativnog kancelarijskog nameštaja koji podiže atmosferu u samom prostoru i čini ga manje dosadnim, možete promovisati bolje radno okruženje kako bi zadržali i privukli vrhunske talente.

Potrebno je da osigurate da svaki zaposleni ima osnovno: radni sto, radnu stolicu, računar, dotok svežeg vazduha, dobro osvetljenje... itd. Opremanjem zaposlenog sa svime što mu je potrebno za svakodnevni rad, on je u mogućnosti izvršiti radne zadatke bez poteškoća. Posedovanje modernog i jedinstveno uređenog poslovnog prostora sa usklađenim kancelarijskim nameštajem, motivisaće i nadahnuti vaše zaposlene te omogućiti im brže obavljanje radnih zadataka.

Tip radnog stola koji možete ponuditi svojim zaposlenima može imati veliki učinak na produktivnost. Važno je razmišljati o vrsti radnog stola od kojeg će vaši zaposleni imati najviše koristi: radni sto za povremenu saradnju i kolaboraciju, preklopni radni stolovi, visinski podesivi stolovi ili stolovi za timove.

Istovremeno, trebate imati na umu tehničko povezivanje i osigurati da se na radnoj stanici nalazi dovoljno utičnica, tako da svaki računar ili periferni uređaj može biti korišćen bez poteškoće.

2. Atraktivno radno mesto impresionira klijente

Kancelarijski prostor

Ako vaše poslovanje podrazumeva svakodnevno pozivanje klijenata na sastanke u vaš poslovni prostor, tada bi bilo dobro da imate prostor uređen sa kancelarisjkim nameštajem koji pokazuje moderan izgled i u skladu je sa vrednostima i standardima vaše kompanije. Ako klijent želi videti fluidnost u radu vaše kancelarije i prednost tehnologije koju koristite, morate ga time i impresionirati. Gde god da je smešten, ako je vaš kancelarijski nameštaj zastareo i izostavlja utisak vaše korporativne kulture, klijenti će steći utisak manjeg poverenja u vaše poslovanje.

3. Stvoriti dovoljno prostora za skladištenje

Kancelarija

Održavanje urednog poslovnog prostora je primarno; zatrpanost dovodi do neorganizovanog nereda. Istovremeno, ako posedujete mnogo prostora za skladištenje, to vam dozvoljava da papirologiju, kancelarijski materijal i opremu i sve ključno za poslovanje uredno skladištite u trenutku kada se ne koriste. Ovo takođe pomaže u povećanju produktivnosti, a pravi nameštaj sa lokerima i pregradama dozvoljava da papirologiju slažete u mapama sa oznakama i u pregrade, znajući gde se šta nalazi kada vam sledeći put zatreba.

4. Udobnost je ključna

Udobnost

Vaši zaposleni mogu sedeti za svojim radnim stolovima oko 8 sati svaki dan. Međutim isto tako, vaša je uloga da im osigurate kvalitetan i ispravan kancelarijski nameštaj koji će ih podržati tokom čitavog radnog dana. Ergonomske radne stolice pružaju podršku leđima i rukama, pa tako zaposlenima omogućavaju lakšu koncentraciju uz konstantnu udobnost.

Dodatno, obezbediti zaposlenima dotok svežeg vazduha, posebno tokom toplih letnjih meseci te osigurati toplinu tokom hladnih zimskih, time se osigurava zdravo radno okruženje i povećava nivo koncentracije za rad.

Odabir pravog kancelarijskog nameštaja je od ključne važnosti, jer direktno utiče na produktivnost zaposlenih i uspešnost izvršavanja njihovih radnih zadataka, što na kraju vodi i ka uspešnosti vašeg poslovanja. Za više informacija o opremanju poslovnog prostora i kancelarijskom nameštaju na raspolaganju vam stoji Delight tim stručnih savetnika za dizajn i opremanje enterijera, sa kojima možete stupiti u kontakt već danas.

 

Komentari: 0

Vezane kategorije


TEKSTOVI /iz kategorije/


ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;