Da li je izolacija potreba ili luksuz? Nakon minulih mrazeva i astronomskih računa za grejanje, trebalo bi da je jasno – jedna od osnovnih mera za poboljšanje energetske efikasnosti i smanjenje računa za potrošnju energije jeste fasadna termoizolacija. I nije samo pitanje dobre volje – novi Pravilnici o energetskoj efikasnosti zgrada nameću da se pri projektovanju novih i renoviranju starih objekata ozbiljno planira termoizolacija, zarad racionalnije upotrebe energije i podizanja komfora življenja.
Sve ovo podstaklo je kompaniju "Knauf Insulation" da pokrene kampanju kojom će podići svest stanovništva Srbije o potrebi da svoje kuće izoluju kvalitetnim materijalima, kako bi živeli udobnije, sigurnije, uštedeli i energiju i novac.
Kampanja "Kamena vuna i nema zime" počinje 19. marta i traje do 15. oktobra. U tom periodu, obezbeđene su nagrade za izvođače fasada sa kamenom vunom, a vlasnici kuća se pozivaju da učestvuju na konkursu za najlepšu fasadu sa kamenom vunom u 2012. godini. Kamena vuna za fasadu može se naći na preko 80 prodajnih mesta u Srbiji.