IZOLACIJA-468X60-BANNER

Gradi se unutrašnji poluprsten u BG - od Pančevca do Mosta na Adi

11.06.2018. | Tanjug

Najvažniji prioritet u Beogradu je početak gradnje metroa i do kraja 2020. počinje izgradnja prve linije, najavio je zamenik gradonačelnika Goran Vesić. Metro podrazumeva dve linije i četiri integrisane linije BG voza. Prva linija dužine 22 kilometra biće od Makiškog polja do Ade Huje. Najopterećenija gradska saobraćajnica je Bulevar Živojina Mišića, a stanica metroa na Makiškom polju će „kupiti" sve putnike sa Čukarice, iz Sremčice, Obrenovca, Barejeva i Lazarevca, koji će metroom dolaziti do grada. Tako ćemo rasteretiti ovaj potez, jer neće biti autobusa, kazao je Vesić.

On je kazao da je drugi veliki projekat završetak obilaznice oko Beograda koji se radi zajedno sa Republikom, a posao je pri kraju.

Grad radi još jednu unutrašnju obilaznicu, spoljni magistralni prsten u okviru kojeg gradimo most na Adi Huji. Gradnju počinjemo 2020, a vrednost radova je oko 180 miliona evra, rekao je zamenik gradonačelnika.

- Gradimo unutrašnji magistralni poluprsten koji ide od Pančevačkog mosta preko Autokomande do Mosta na Adi. Da bismo ga završili, radićemo Topčideski tunel. Bićemo spremni sledeće godine, a vrednost projekta će biti 70 miliona evra - kaže Vesić.

Napomenuo je da se do kraja maja sledeće godine završva postavljanje šina na Mostu na Adi i tako se povezuju Banovo Brdo i Novi Beograd i tada će početi uklanjanje Starog savskog mosta i izgradnja novog.

- Vrednost novog mosta je oko 80 miliona evra. Stari most će biti repariran i postavljen na nekom drugom mestu kao biciklističko-pešački most, a gde - glasaće građani - navodi on.

Istovremeno, kako Vesić najavljuje, počeće izgradnja gradskog tunela koji će počinjati kod sadašnje autobuske stanice, a završvavati skoro kod Pančevačkog mosta, a ovaj tunel će smanjiti obim saobraćaja u centru grada za 14 posto, zagađenje za skoro 10 posto i skratiti put vozačima za oko osam posto.

Od projekata koji nisu infrastrukturni, Vesić navodi Muzej grada na uglu Resavske i Nemanjine, gondolu koja će povezivati Ušće i Kalemegdan, Naučno-istraživački centar „Nikola Tesla" na mestu stare električne centrale na Dorćolu.

Na pitanje šta je sa 54 najavljene fontane, Vesić kaže da su određena mesta na kojima će one biti i da počinje projektovanje, a svaka fontana će biti umetničko delo umetnika, vajara ili arhitekata. Što se tiče rešavanja problema buke u Beogradu, kaže da će tražiti izmenu propisa i da će inspektori i komunalni policajci imati opremu kojom će lako i nenajavljeno da utvrđuju nivo buke restorana i klubova.

Vesić najavljuje i nova pravila po kojima će nove zgrade morati da imaju takozvanu antigrafit zaštitu ili tečno staklo kako grafiti ne bi mogli da se zadrže, dok će na zgradama pod zaštitom gradske vlasti postaviti tu zaštitu.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;