INFONET-468X60-BANNER

Na Koridoru 10 se radi uprkos ledenom talasu

02.03.2018. | Tanjug

Radovi na Koridoru 10 nisu stali zbog ledenog talasa koji je zahvatio našu zemlju i uglavnom se odvajaju u tunelima, rečeno je Tanjugu u Koridorima Srbije. Na južnom kraku Koridora 10 grade se dva tunela u Grdeličkoj klisuri: Manajle i Predajane, a na istočnom kraku tri tunela: Bancarevo, Sopot i Sarlah.

Šef projekta Istok u Koridorima Srbije Dušan Mijuk je rekao da su zbog veoma hladnog vremena radovi svedeni na minimum, kao i da se trenutno radi u tunelu Sarlah kod Pirota u dužini od oko 500 metara.

- Tunel je zatvoren zavesama zbog promaje i izvode se radovi na montaži hidrantske mreže. Tunel je u završnoj fazi izgradnje.

Taj tunel je građevinski gotov i ostalo je da se postavi hidrantska mreža i završni sloj asfalta.

Mijuk kaže da bi krajem marta trebalo da se uvede i izvođač radova za opremanje tunela elektro-mašinskim instalacijama.

Naveo je da su na trasi Koridora 10 angažovani bageri i ostale mašine na čišćenju snega kako bi se omogućio transport materijala, zatim mašina za bušenje radi postavljanja ekspoloziva za miniranje kosine u Dimitrovgradu i slično.

Kada je reč o tunelu Bancarevo kod Niške banje u dužini oko 700 metara, završeni su građevinki radovi i tunel je ofarban, a napravljena je i kolovozna konstrukcija.

Mijuk ističe da se na istočnom kraku radi na kompletiranju deonice Staničenje - Pirot drugom trakom u dužini od 4,5km, kao i da treba da se završi najteža deonica Prosek - tunel Bancarevo, gde je planirano da auto-put bude završen do kraja godine.

Sva tri tunela - Sarlah i Bancarevo, kao i Sopot kod Staničenja dužine 184 metra, treba opremiti elektro-mašinskim instalacijama.

Pomoćnik direktora Koridora Srbije i šef projekta Jug Milovan Bekrić je rekao da se radi i na tom delu Koridora 10 i to na dva velika tunela u Grdeličkoj klisuri - Predajane dužine 1,8km i Manajle oko jedan km.

Bekrić je istakao da se u tunelima Predejene i Manajle trenutno izvode radovi bez ikakavih zastoja, kao i radovi na bušenju šipova, ankera i na sličnim pozicijama. U Grdelickoj klisuri se, pored trase auto- puta i dva velika mosta, grade i dve velike petlje, kao i 33 mosta ukupne dužine 5,7 km.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;