INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Radovi na najtežoj deonici Evrope 24/7

10.01.2018. | B92

Radovi na najzahtevnijim gradilištima Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru i Sićevačku klisuru nisu prekidani tokom cele godine. Koridori Srbije su inače, produžili građevinsku sezonu na izgradnji tog auto-puta. Tokom građevinske sezone radovi su izvođenji i noću, a na najtežim deonicama radilo se sedam dana u nedelji, u tri smene, navodi se u saopštenju Koridora Srbije.

- Želimo da pokažemo da u Srbiji može da se radi i noću, da može da se radi duže od radnog vremena, da radovi ne moraju po automatizmu da se prekidaju zimi, da mogu da se poštuju rokovi - rekao je vršilac dužnosti direktora Koridora Srbije Zoran Babić prilikom nedavnog obilaska gradilišta sa predstavnicima Ministarstva saobraćaja.

Napominjući da su građevinski radovi kroz obe klisure izuzetno zahtevni i složeni, Babić je istakao da su Koridori pokazali da je moguće da radovi budu još intenzivniji i da građevinska sezona može da se maksimalno iskoristi.

U saopštenju se dodaje da su na svim gradilištima kroz Grdeličku klisuru i Sićevačku klisuru, u skladu sa vremenskim uslovima, kompanije angažovane na izgradnji auto-puta i dalje izvode radove intenzitetom koji je značajan za ovo doba godine.

Na istočnom kraku Koridora 10, auto-put E 80, na deonici od Staničenja do Pirota sprema se za puštanje u javni saobraćaj 5,5 kilometara desnog poluprofila auto-puta, gde se ovih dana postavlja završni sloj asfalta.

Potez na Obilaznici Dimitrovgrada, kod kosine Gradinje, takođe je spreman za puštanje u saobraćaj, navodi se u saopštenju i napominje da je sa te lokacije iskopano i prevezeno blizu milion kubnih metara materijala.

Takođe su završeni preostali radovi na izgradnji kolovozne konstrukcije, kao i završni radovi na izgradnji petlje Gradina kojom je ostvarena veza auto-puta E80 sa Dimitrovgradom.

U toku je nasipanje nadsloja iznad tunela Sopot, izgradnja gabionskih zidova i osiguranje kosina, kao i izgradnja nasipa, transport materijala i iskopi na deonici Bancarevo-Crvena Reka.

Kroz Grdeličku klisuru, na južnom kraku Koridora 10, u toku je izrada kolovoznih konstrukcija u tunelima Predejane i Manajle, kao i izrada betonskih sekundarnih obloga u oba tunela. Radi se na izradi šipova za kosine, stabilizaciji i zaštiti kosina na svim deonicama kroz Grdeličku klisuru.

Takođe, kako se navodi, u toku je betoniranje potpornih zidova, izvode se završni radovi na sva 33 mosta koja su izgrađena na ovoj deonici, a postavlja se i zaštitna ograda duž trase.

Korirodi Srbije ukazuju da su terenski obilasci i stalna kontrola radova na gradilištima, uz svakodnevne izveštaje izvođača i momentalni pristup rešavanju problema doneli pomak u realizaciji najvaznijeg infrastrukturnog projekta za Srbiju.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


REHAU-300X120-BANNER

ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;