Za ar zemlje u Surčinu „Putevi Srbije” plaćaju do 3.200 evra

28.07.2017. | Z.R. | Novosti

Eksproprijacija zemljišta od Surčina do Obrenovca je završena na ukupnoj površini od 240 hektara, saznaju Novosti u Putevima Srbije. Time je omogućena izgradnja ove deonice auto-puta u ukupnoj dužini od 17,6 kilometara. Vlasnicima je isplaćeno oko milijardu dinara, odnosno osam miliona evra.

Najmanje novca dobili su vlasnici njive sedme klase u katastarskoj opštini Boljevci, svega 200 dinara po kvadratnom metru, dok je najskuplje plaćen kvadrat placa u Surčinu koštao čak 20 puta više. Vlasnicima najbolje pozicioniranih građevinskih parcela isplaćeno je 4.000 dinara po kvadratu, odnosno oko 3.200 evra za ar zemlje.

U Putevima Srbije kažu da će iz svojih kuća morati da se isele 24 porodice, jer je na teritoriji opštine Surčin eksproprisano 14 objekata, a u Obrenovcu još 10. Na trasi budućeg auto-puta trenutno se odvijaju samo radovi na mostu preko Save, tako da nije bilo potrebno prinudno iseljavanje.

Mapa (preuzeto sa www.novosti.rs)

- Nije bilo spornih slučajeva, ali je u postupku eksproprijacije pred nadležnim opštinskih upravama bilo stranaka koje su odbile ponude za eksproprisane nepokretnosti - navode u Putevima Srbije. - Te stranke su upućene da u vanparničnim postupcima, pred nadležnim sudovima ostvare pravo na naknadu.

Radnici pri China Communications Construction Company u martu su započeli radove u Bariču, gde će „nići" most od skoro dva kilometra koji će premostiti i Savu i Kolubaru. Planirano je da se posao okonča za tri godine, a kada ovi radovi budu završeni, Beograđani će umesto nebezbednom i neuslovnom Ibarskom magistralom, ka Crnoj Gori putovati modernom saobraćajnicom u šest traka.

Projekat ove trase je uradio Saobraćajni institut CIP, a predviđeno je da se vozači na ovu deonicu uključuju na petljama „Batajnica", „Dobanovci", „Ostružnica", „Orlovača" ili „Bubanj potok". Posle će obilaznicom stizati do petlje „Surčin" koja je početni deo auto-puta E-763, Beograd - južni Jadran.

 
Share |

Komentari: 1

Šumadinac 31.07.2017 20:55:27

Sve se ovo moglo pojednostaviti i pojeftineti da je se petlja obilaznica/autoput E-763 formirala neposredno uz reku Savu, odmah sa druge strane u odnosu na petlju Ostružnica. Zašto se išlo na formiranje petlje čak u Surčinu u sred stambenog naselja, ako je najlogičnija konekcija te petlje sa užim gradskim jezgrom bila preko produžene trase bulevara Jurija Gagarina? Takvim rešenjem čitava ova trasa autoputa bi bila kraća za oko 5 km, pa se sa razlogom možemo pitati kome je trebalo ovo duže, skuplje, i prostorno komplikovanije rešenje!?

VESTI /iz kategorije/


ISTAKNUTE FIRME /iz kategorije/


Anketa

Kojom vrstom toplotne izolacije je izolovan vaš stan/kuća?
Шумадинац 10.11.2017.
Олакшано издавање грађ. дозвола и уређени к...
Шумадинац 10.11.2017.
Ово није могло да се дефинише пре ИКЕА-е, и...
Dusko 08.11.2017.
Moja firma se bavi termoizolacijom i sa pur...
Darko 08.11.2017.
Dokle god se ne krene sa ozbiljnim rušenjem...
Nije bitno ko pokreće ovo bitno je da se ra...