INFONET-468X60-BANNER

BLANKO-970X250-BANNER

Drumarina na "Bubanj potoku" do leta

21.12.2016. | N.Vukić | Novosti

Nova naplatna stanica u Vrčinu trebalo je da podigne rampe i prva vozila propusti još u oktobru, međutim, radovi su kasnili. Strabagu je u ovom trenutku preostalo da završi još 40 odsto posla. Putarina će se naplaćivati u Bubanj potoku do početka leta, posle čega će vozači drumski ceh plaćati u Vrčinu. Na novo radno mesto inkasanti se sele za sedam i po meseci i biće raspoređeni na 17 traka za naplatu.

- Na novoj naplatnoj stanici „Vrčin" dosada je urađeno oko 60 odsto projektovanih radova - kažu u Putevima Srbije. - Trenutno se završavaju betonski radovi na temeljima naletnih stubova i temeljima čelične konstrukcije nadstrešnice i upravne zgrade. Takođe, zidari rade na objektima baze za održavanje puteva, i izgradnji fekalne kanalizacije, a u završnici je i uređenje korita Bezimenog potoka.

U ovom preduzeću najavljuju da će izgradnja upravnog objekta početi u januaru, posle završetka radova na čeličnoj konstrukciji nadstrešnice. Planirani rok za završetak kompleksa čeone naplatne stanice je maj 2017. Naplatna stanica kod Bubanj potoka biće srušena do kraja juna, a nova naplatna stanica „Vrčin" počeće sa radom u julu sledeće godine.

- Radovi su podeljeni na tri zone - dodaju putari. - Na desnoj strani auto-puta, gledano iz pravca Beograda, ostalo je da se opšije čelična konstrukcija nadstrešnice i da se izmesti magistralni vodovod Makiš-Mladenovac. S leve strane treba da se uradi pristupna saobraćajnica koja se koristi za prilaz kompleksu iz pravca Vrčina. Da se postavi čelična nadstrešnica i završe radovi na upravnom objektu i distributivnom čeličnom gasovodu za snabdevanje zone Grocka-jug, zatim betonski kolovoz i površine za parkiranje vozila zaposlenih.

I na postojećem auto-putu predstoji postavljanje čelične nadstrešnice, radovi na upravnom objektu i izrada betonskog kolovoza. Ostalo je i da se izvedu fasaderski, instalaterski i ostali radovi u objektima upravne zgrade i baze za održavanje puteva. U planu je postavljanje sistema za upravljanje naplatom putarine i sistema za nadzor, saobraćajna signalizacija i oprema, izgradnja potporne konstrukcije, limarski radovi na čeličnoj nadstrešnici, upravnom objektu i objektima baze za održavanje puteva.

Buduća stanica imaće 23 saobraćajne trake. Osim upravnog objekta, koji će biti smešten na nadstrešnici iznad platoa, celom njenom dužinom biće postavljena i pešačka pasarela za zaposlene. Kompleks će imati i parking sa 75 mesta za putnička vozila i 17 za havarisana, perionicu, solanu i garažu za kamione.

 

Komentari: 0

VESTI /iz kategorije/


Anketa

Koja vrsta pokrivke se nalazi na krovu vašeg objekta?
DARKO 15.04.2024.
Nadam se da će ulazak u tunel biti kroz par...
Nemanja 31.03.2024.
A coskovi kako se zidaju?
Miodrag 30.03.2024.
Kuću sam počeo da gradim na porodicnom iman...
Milan 30.03.2024.
Kad završe Ameri ovaj hotel nebi bilo loše ...
Dr 20.03.2024.
Najveća prednost betonskog crepa u odnosu n...

;