Hibridni bager obećava velike uštede u gorivu

19.04.2016. | Aaron Turpen | Gizmag

Komatsu je na evropskom tržištu predstavio „HB365LC-3“ hidraulični hibridni bager od 36 tona. U poređenju sa njegovim pandanom tj. dizel kolegom „PC360LC-11“, „Komatsu Hybrid“ za 20 odsto troši manje goriva.

Koristeći isti standard EURO 4 kao njegov dizel kolega, koji daje snagu od 271 KS (202 kW), „Komatsu Hybrid“ dodaje energiju sistemu od 53 kW. Ovaj sistem koristi energiju dobijenu iz obnavljajućeg kinetičkog sistema koji generiše energiju kada je mašina u jeku kočenja. Ta energija se zatim vraća u sistem i ubrzava tokom rada, pomažući rotaciji gornje strukture da smanji opterećenje motora.

EURO 4 smanjuje NOx u skladu sa zahtevima evropskih standarda. Globalno, Komatsu je počelo sa uvođenjem hibridne građevinske opreme 2008. godine, sa hibridnim bagerima koji do sada beleže 10 miliona sati rada.

Hidraulični hibridni sistemi dobijaju na važnosti kada su u pitanju troškovi i ušteda u gorivu kod teških teretnih vozila.

U SAD-u kamioni za skupljanje smeća koji ne zadovoljavaju propisane standarde, u mnogim urbanim područjima prelaze na hidraulične hibridne sisteme gde se stalno kočenje i kretanje koristi da pomogne pri ubrzanju snage i operacijama podizanja kontejnera. Ovi sistemi takođe smanjuju štete prouzrokovane bukom i povećavaju vek kočnicama i komponentama kamiona.

Ostali hibridni sistemi, za manevrisanje sa prikolicama unutar skladišta, za kretanje kontejnera na dokovima i za druge namene kada se krene pa stane, dobijaju na efikasnosti i smanjuju troškove korišćenjem hidrauličnih sistema. Ovakve vrste „rekonstrukcija“ u industriji vozila kod nekih dobavljača postaju uobičajene.

Komentari: 0

Vezane kategorije


TEKSTOVI /iz kategorije/


Anketa

Da li će projekat "Beograd na vodi" značajno pokrenuti građevinarstvo u Srbiji?
Faruk 23.04.2017.
Molim vas recite mi kolika je cjena, unutra...
vladimir 18.04.2017.
jel se to planira da most bude nastavak Mir...
mujo 13.04.2017.
Kada cemo mi da napravimo takav lift.
Mirjana 06.04.2017.
Postovani gospodine Kovacevic, slazem sa ...
Bojan 06.04.2017.
I treba da kosta kad ste dozvolili direktor...